לוכד נחשים בהרצליה

תמונת_מחבר
תם גד אוחיון
לוכד נחשים מורשה
תמונת_מאמר
13.03.2022

נחש בגינה? לוכד נחשים בהרצליה בדרך אלייך, סניף השרון של הלוכדים נותן שירות מהיר גם לתושבי הרצליה והסביבה, לוכד נחשים מורשה ומקצועי אצלך תוך 15-30 דקות, זמין גם לשיחות ייעוץ ללא עלות 050-5470999

לוכד נחשים בהרצליה, כמה זה עולה?
המחיר שלנו לסריקה ממוצעת הוא 700 ש"ח כולל מע"מ, קריאות בשבת, חג ואחרי חצות הלילה יעלו יותר, מרכיב נוסף שיכול להשפיע על המחיר הוא מיקום הנחש (סריקה בגג רעפים לדוג') וגודל השטח שעל הלוכד לסרוק. העלות כוללת אחריות במידה והנחש חמק, במידה והנחש לא נמצא בסריקה על ידי הלוכד יהיה זכאי הלקוח לקבל סריקה נוספת במידה והנחש ישוב, חשוב לשים לב לכך שהאחריות תקפה לפרק זמן מוגבל ועוד יותר חשוב להישמע להוראות מוקד לוכדי הנחשים, ההנחיות שתקבלו מהמוקדן ישפרו את הסבירות שהנחש ילכד במהירות ללא אירוע הכשה.

לוכד נחשים מורשה בהרצליה
כל הלוכדים שלנו בעלי היתר לכידה תקף, חשוב לשים לב שאינכם מזמינים מתחזה ללוכד נחשים וזאת משום שהוא יכול לייצר יותר נזק מתועלת, בכל עונה לוכדי הנחשים שלנו נקראים מדי פעם ופעם לתקן טעויות שבוצעו על ידי חובבנים, בשל העובדה שמדובר בחיי אדם מומלץ להזמין לוכד נחשים מורשה בלבד.
פרט לכך שלוכדי הנחשים שלנו בעלי היתר מהרט"ג הם גם הלוכדים המקצועיים ביותר והאמינים ביותר ועל כך יעידו הלקוחות שלנו.



הכשת נחש מה עושים?
הדבר הראשון שנעשה במקרה של הכשת נחש הוא שמירה על הבטיחות של הנפגע ושל המטפל, בניגוד למה שאפשר למצוא עדיין בחלק מהאתרים באינטרנט, אסור בשום פנים ואופן לנסות ללכוד את הנחש או לפגוע בו.
הנחש מכיש בזמן שהוא מרגיש איום, בנוסף לכך נחשי ארץ ישראל מוגנים בחוק, רצוי לצלם רק אם אפשר, הצילום צריך להתבצע תוך שמירה על מרחק בטיחות.
אירוע הכשת נחש נחשב כאירוע מסכן חיים והדבר מצריך טיפול רפואי מתקדם בבית החולים.

נחש צפע צילום: תום גד
צפע מצוי: הנחש הארסי הגדול והנפוץ ביותר בישראל
צילום: תום גד


נחשים נפוצים בהרצליה
הנחשים הנפוצים ביותר בהרצליה, יהיו מהמינים הבאים:

צפע מצוי – ארסי.
זעמן מטבעות – לא ארסי, נושך אם נתפס.
זעמן זיתני – לא ארסי, נושך אם נתפס.
זעמן שחור – לא ארסי, נושך אם נתפס.
נחש מים – לא ארסי ולא נושך, אבל מפריש ריח דוחה שמשמש כמנגנון הגנה.
חנק - לא ארסי, בדרך כלל אינו נושך ולעיתים מפריש ריח דוחה שמשמש כמנגנון הגנה.

נחשי מים נחשבים די נפוצים בהרצליה ובמיוחד באזור פארק הרצליה, אולם לא מומלץ לנסות לזהות לבד את מין הנחש משום שגם הצפע המצוי נחשב לנחש מאוד נפוץ באזור.

פרט למינים שמפורטים ברשימה הנ"ל יש מינים נוספים שחיים בהרצליה, לזיהוי מין הנחש ניתן לשלוח הודעת WhatsApp לכונן במספר 050-5470999 .