לוכד נחשים בנתניה

תמונת_מחבר
תם גד אוחיון
לוכד נחשים מורשה
תמונת_מאמר
22.01.2022

זקוקים ללוכד נחשים? לוכד מורשה בנתניה והסביבה זמין לקריאות 24/7, הלוכדים סניף השרון מספקים שירות לכידת נחשים על ידי איש מקצוע מנוסה ומקצועי.

נחשים נפוצים בנתניה
הנחשים הנפוצים ביותר בנתניה והסביבה יהיו מהמינים הבאים:

צפע מצוי
זעמן זיתני
זעמן מטבעות
זעמן שחור
עין חתול חברבר
חנק
נחש מים
נחשיל מצוי

יש מינים נוספים כמו המחרוזן ותלום קשקשים מצוי שניתן לראות באזור נתניה אך הם יהיו נדירים יותר, יש מינים שאינם חיים באזור נתניה, אבל הם יכולים להגיע באופן מלאכותי לכן לא מומלץ לנסות לזהות את הנחש לבד ומומלץ להתייעץ עם לוכד נחשים, ניתן לשלוח תמונה בווטסאפ לזיהוי על ידי הכונן בטלפון מספר 050-5470999

נחש צפע צילום: תום גד
צפע מצוי: הנחש הארסי הגדול והנפוץ ביותר בישראל
צילום: תום גד


לוכד נחשים מורשה בנתניה
לוכדי הנחשים של הלוכדים בנתניה מציעים שירות מקצועי ומהיר, כל לוכדי הנחשים שלנו הם לוכדים מורשים בעלי היתר ללכידת נחשים, אולם פרט להיתר בו הלוכדים שלנו מחזיקים, לוכד נחשים של הלוכדים יהיה בעל ניסיון ומכשור מתקדם, אמצעים החשובים לא פחות לאיתור וללכידה של הנחש.
מוזמנים לראות מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו.

חשוב לשים לב שאינכם מזמינים נוכל שמתחזה ללוכד נחשים מקצועי בגלל שהוא יכול לייצר יותר נזק מתועלת, בכל עונה הלוכדים שלנו נקראים לתקן טעויות שבוצעו על ידי מתחזים, בשל העובדה שמדובר בחיי אדם מומלץ להזמין לוכד נחשים מורשה בלבד. שאתם מתקשרים ללוכד חשוב שיענה לכם לוכד ולא סוחר לידים שמעוניין בעמלה שלו, כן גם כאלה לא חסר.

מחירון לוכד נחשים בנתניה
עלות עבור לכידה פשוטה של לוכד נחשים בנתניה תהיה 700 ש"ח בממוצע, מרכיבים שיכולים לייקר את השירות יהיו גודל השטח שהלוכד צריך לסרוק ומורכבות הלכידה, לכידה של נחש בחצר תהיה פשוטה בהרבה מלכידה של נחש באוטו או בעליית גג, בדרך כלל העלות של לכידה מורכבת נעה בטווחים הבאים 800-1500.