לוכד נחשים בשרון

תמונת_מחבר
תם גד אוחיון
לוכד נחשים מורשה
תמונת_מאמר
01.10.2021

רוב מקרי ההכשה במדינת ישראל קורים באזור השרון והמרכז, לוכד נחשים בשרון יכול למנוע אירוע של הכשת נחש, נחש צפע בבית הוא לא בעיה שמחפשים אליה פתרון בסגנון "עשה זאת בעצמך", ללוכדים קיים סניף באזור השרון.

כל מי שגר באזור השרון, יודע כי לא פעם ניתן להיתקל בנחש בגינה או בחצר הפרטית.
הנחשים מעוניינים לחיות את חייהם בשלווה, מבלי לפגוע או להזיק לאף אחד. אך רוב האנשים שנתקלים בנחש, נוטים לפתח תגובה ראשונית של פחד, דבר שעלול להוביל אותם למעשים נמהרים, מסוכנים ואף לא חוקיים. חשוב לזכור כי הנחש הינו חיה מוגנת ולכן אסור בשום אופן לפגוע בו או לנסות להרוג אותו.
הצעד הנכון שיש לנקוט, ברגע שנתקלים בנחש בבית או בגינה הפרטית, הוא להתקשר אל לוכד נחשים בשרון. "הלוכדים" מתמחים בלכידה הומנית ומקצועית של כל סוגי הנחשים, תוך כדי שימוש בשיטות וציוד מקצועי.
אנו משחררים את הנחש בסביבה הטבעית שלו, תוך כדי עדכון ודיווח לפקח האזורי של רשות הטבע והגנים.

לוכד נחשים בשרון– מי יכול להזדקק לשירותיו ?
אין ספק כי בעונת הקיץ ניתן לצפות בלא מעט נחשים, אשר נוטים להיכנס לגינות ולחצרות פרטיות, בחיפוש אחר מים, מזון ומקומות מסתור.כדאי לדעת כי רוב הנחשים בארץ אינם מסוכנים ואינם ארסיים, אך עם זאת, הכשה של נחש עלולה להיות כואבת ולא נעימה, ולכן כדאי להימנע מכך.

כל מי שנתקל בנחש בבית הפרטי שלו, במחסן, בגינה או בחצר, חייב מיד להתקשר לאיש מקצוע מיומן ומקצועי, שמתמחה בתחום. רק לוכד נחשים מיומן ומוסמך מסוגל להגיע למקום תוך זמן קצר בלבד וללכוד את הנחש בצורה הומנית, מבלי לגרום לו לשום סוג של נזק. חשוב להבין כי הנחש אינו נוטה לתקוף, אלא אם כן הוא מרגיש מאוים. לכן ברגע שנתקלים בנחש יש צורך לשמור על מרחק בטוח ממנו וכמובן לשמור על קשר עין, על מנת לזרז את תהליך הלכידה.

לוכד נחשים בשרון– כיצד לבחור נכון ?
היום ניתן למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של חברות ואנשי מקצוע, המספקים שירותים של לכידת נחשים.
חשוב לדעת כי בחלק גדול מהמקרים, מדובר על לוכדים לא מוסמכים ולא מורשים, העלולים לגרום ליותר נזק מתועלת. חשוב תמיד לעבוד עם לוכד נחשים מקצועי ומיומן, המחזיק בהיתר המתאים מטעם רשות הטבע והגנים. רק לוכד מסוג זה, יידע בדיוק כיצד ללכוד את הנחש בצורה המהירה והיעילה ביותר וכיצד לאתר אותו בגינה או במחסן, מבלי לבזבז יותר מידי זמן. חשוב תמיד לעבוד עם איש מקצוע מנוסה ומיומן, שעבר את ההסמכה המתאימה ובקיא בסודות המקצוע. כדאי לדעת כי לכידה של נחש ללא היתר לכידה בתוקף, מהווה עבירה על החוק, ולכן חשוב להימנע מלעבוד עם חובבנים או לנסות ללכוד את הנחש בצורה עצמאית.

אנו ב "הלוכדים" מספקים שירותי לכידה מוסמכים ומקצועיים, במטרה ללכוד כל סוג של נחש, שחדר לגינה או לבית שלכם.
אנו עובדים אך ורק עם לוכדים מיומנים, המחזיקים ברישיון לכידה מטעם רשות הטבע והגנים.לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים, צרו קשר.